Contoh Tinted Kereta 70 Peratus

Famous Contoh Tinted Kereta 70 Peratus References. Peraturan cermin gelap jpj 2019 peratus ketelusan cahaya vlt. Jika anda menggunakan tinted kereta dengan peratusan ketelusan cahaya sebanyak lima peratus, warna tinted kereta anda akan menjadi lebih gelap berbanding.

Tinted Kereta 80 Peratus Edisi mudah faham untuk peraturan baharu
Tinted Kereta 80 Peratus Edisi mudah faham untuk peraturan baharu from savdirth.blogspot.com

Jika anda menggunakan tinted kereta dengan peratusan ketelusan cahaya sebanyak lima peratus, warna tinted kereta anda akan menjadi lebih gelap berbanding. Kadar ketelusan cahaya yang dibenarkan adalah 70 peratus cermin depan cermin. Selepas beberapa kali pertukaran regulasi, sekarang kita semua dah boleh tinted hitam gelap pada bahagian belakang kereta.

Jika Anda Menggunakan Tinted Kereta Dengan Peratusan Ketelusan Cahaya Sebanyak Lima Peratus, Warna Tinted Kereta Anda Akan Menjadi Lebih Gelap Berbanding.


Kadar ketelusan cahaya yang dibenarkan adalah 70 peratus cermin depan cermin. Selepas beberapa kali pertukaran regulasi, sekarang kita semua dah boleh tinted hitam gelap pada bahagian belakang kereta. Tinted kereta yang diluluskan jpj 2019.

Peraturan Cermin Gelap Jpj 2019 Peratus Ketelusan Cahaya Vlt.


Bahagian depan perlu 70% vlt untuk cermin.

Belum ada Komentar untuk "Contoh Tinted Kereta 70 Peratus"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel